Desem ki ~ Ceren Çalışkan

Desem ki sen benim için 

Hava kadar lazım 

Ekmek kadar mübarek 

Su gibi aziz bir şeysin 

Nimettensin , nimettensin 


Ve güneş yeniden doğdu senin için 

Doğan güneş bile senin hasretinde 

Aynaya bakıyorum hiçlikten öte değil 

Artık ağır geliyor bu sevgi , bu hasret 

Nefes almakta zor hasretin bu kadar acıyken 


Rüyamda gördüm seni bana geliyordun, sordum ; 

Doğan güneşi mi takip ettin 

Gül bahçelerinden mi geldin yoksa 

Öyle umuyorumki sen olan her şey güzel olacakmış gibi 

Geceye çalan gözlerin yine kandırmıyor dimi beni 


Yine soğuk geceye yüz çevirdim 

Sümbülle konuştuk geçen , unut dedi unuttu seni 

Beklemek yorar dedi halbuki yorula yorula sevdim seni 

Demek yüz çevirdin aşkımıza 

Şimdi resimlere değil hayallerine sarılacağım 


Unutmak zordu unutulmak acıydı 

Peki kaybolmak , gölgelerin acıların ardına 

Gizliden gizliye tükenmek 

Bir kez daha güneş yeniden doğacak ve sen benim için 

Nimet olacaksın çünkü sen 

Nimettensin nimetten  



Yorumlar