Gammaz Yürek-Rüveyda Dikmen

Doğru! Sinirliydim, fena halde sinirliydim, hala da öyleyim ama deli olduğumu da nereden çıkarıyorsunuz? Hastalığım duyularımı keskinleştirmişti, harap etmiş ya da köreltmiş değildi. Hepsinden öte olan, keskin işitme duyusuydu. Cennetteki ve dünyadaki bütün sesleri duyuyordum. Cehennemden gelen pek çok sesi duyuyordum. Söylesenize, nasıl deli olabilirim? Dinleyin ve nasıl ustalıkla - nasıl sakince size bütün hikayemi anlatıyorum, görün.

Fikrin aklıma ilk nasıl geldiğini söylemek imkansız ama aklıma düştüğü andan itibaren beni gece gündüz rahat bırakmadı. Bir amacım yoktu. Bir arzum yoktu. Yaşlı adamı severdim. Bana hiç zararı dokunmazdı. Beni asla kırmazdı. Altınlarında da gözüm yoktu. Beni sinirlendiren… Sanırım, gözleriydi! 

Kimdi bu yaşlı adam .İlk önce ondan başlayalım.

Yaşlı adamla  bir kasabada yaşıyorduk. Annemler ayrıldıktan sonra onun  yanına vermişlerdi beni. Bı akrabamız oluyordu .Onun yanına geldiğimden beri bana karşı hep farklıydı özellikle bakışları . Beni istemediği için böyle baktığını düşünürdüm . Bu bakışlar beni çok rahatsız ederdi .

Kasabadakilerle pek bir muhabbetimiz yoktu bı tek yan komşu bizi tanırdı .Tarlaya bişeyler ekerdik . Varlıklı bir adamdı ama hala niye böyle işlerle uğraşırdı bilmiyorum . Ali diye bi arkadaşım vardı arada o gelirdi yanıma bir kaç gün kalır giderdi .

Artık bıkmıştım buralardan ,bu işlerden . Kendi kendime :şehirde olsam kendi işim olsa tarla başında yorulduğum kadar yorulmayacağım diyordum . Hafta sonu Ali gelicekti aklımdaki şeylerden onada bahsettim . O dediki şehirde para lazım en iyisi adamı ortadan yok edip parasını alıp gitmek dedi . Duraksadım çünkü akıl almaz bir fikirdi. Hatta Ali'ye çok kızdım  . Sırf bu yüzden adamı öldürmek! .Çokça düşündüm ama şeytan vesvese verip duruyordu artık. Kararımı vermiştim yapacaktım . Bir gece sonra sessizce odasına girip boğmaya çalıştım  biraz bağırdıktan sonra kurtulmaya çalıştıysa da fayda etmedi. Kaldırdığımız gibi dışarı  gömmeye gittik .Ve bitmişti artık buralardan gidebilirdim .Hemen bi dolmuşa binip şehre gidecektim . Dolmuşa bindiğimde içim hiç rahat değildi.

Geldikten yedi gün sonra kapım çaldı polislerdi . Kasabadaki yan komşu bi anda ortalıktan kaybolduğumuzu anlamış ve polislere haber vermişti .Onlarda adresimi bulup beni almaya gelmişlerdi . Karokola gittiğimizde beni sorguya aldılar. İçim hiç rahat değildi bu yüzden itiraf etmiştim. Bendim ,onu yapan bendim yaşlı adamı öldüren bendim . O gece ordan direk cezaevine götürmüşler di beni . Benim için herşey orada bitmişti belkide yeniden başlıyordu. Herşeyi mahvetmiştim

Yorumlar

Yorum Gönder