Gammaz Yürek ( Kerem Yavuz)

 Doğru sinirliydim,fena halde sinirliydim,hala da öyleyim ama deli olduğumu nereden çıkarıyorsunuz? Hastalığım duygularımı keskinleştirmisti, harap etmiş ya da köreltmiş değildi.Hepsinden öte olan ,keskin işitme duyususydu.Cennetteki ve dünyadaki bütün sesleri duyuyordum. Cehennemden gelen pek çok sesi duyuyordum. Söylesenize ,nasıl deli olabilirim ? Dinleyin ve nasıl ustalıkla - nasıl sakince size bütün hikeyemi anlatıyorum, görün.

Fikrin aklıma ilk nasıl geldiğini söylemek imkansız ama aklıma düştüğü  andan itibaren beni gece gündüz rahat bırakmadı .Bir amacım yoktu. Yaşlı adamı severdim .Bana hiç zararı dokunmadı .Beni asla kirmazdı.Altınlarında gözüm hsbdhd. Beni sinirlendiren sanırım gözleriydi. Bundan iki yıl önce;

Ben o zaman ailemle şehirde yaşardım . Ben üniversite mezunuydum . İş arardım ama bı türlü iş bulamazdım ,oraya git ,buraya git yok iş bulamazdım .Bir gün arkadaşım beni aradı "Kerem dostum en  sonunda buldum" dedi. Bende ona " neyi buldun !" dedim. "Kerem işini buldum " dedi. Bende çok mutlu oldum .Sabah erkenden işe gittim. Oradaki görevlilerle anlaşinca işe başladım .Sabah kalkıp tıraş oldum ve kahvaltı yapıp işe gittim. Ordaki görevliler bana yerimi gösterdiler ,bende hemen başladım. Benim çalıştığım şirketin çok katı kuralları vardı . Mesala önemli bir şey olsada sen gecikirsen seni kovuyorlarmış.Arada ailenle bile konuşamazsın,  sadece bir kere yemek yiyebilirsin oda öğle arasında ,çok kötü kurallar dimi? Bencede. Benim bir arkadaşım vardı çok çalışıp üst makamlara gelmişti. Bir gün önemli bir toplantı vardı . O da projesini getirmişti. Projesi çok iyi olmasına rağmen bir tane hatası vardı . Bunu gören diğer şirket işi iptal etmişti . Bundan dolayı patron onu kovmuştu . Ben ona üzülmüştüm.Bunun gibi birçok arkadaşımın kovulmuştu. Bence bu yüzden bu işe geldim .Biraz kendimi ezik hissettim,  bu beni çok üzmüştü. Neyse bunlara aldırış etmeden devam ettim. Çok çalıştım ve her gün işte ilerledim. En son işte ismim sayılır kişi oldum .Biz patronumuz la konuşup ,ne konuda proje yapmamızı isterdi .Biz de yapardık ama eğer azıcık kötü olsun kovulurduk .Bende toplantılarda güzel bir şekilde projeyi anlatıp diğer şirketlerle anlasirdık. Ben patronun beğenilen işçilerinden dim. Patron bana zam bile yapardı. Bir gün bir yaşlı adam işe başladı.Adam iyi biriydi bize yardım ederdi ama ben adamdan hoşlanmadım. Çünkü adamın gözü acayipti benim   canımı sıkardı ,beni bunaltırdı. Adamın her yanıma gelişimi o gözünün bana bakışı çok beni bunaltırdı . Artık işe odaklanamaz oldum .Bir gün patron bizi toplantıya çağırdı " haftaya çok önemli bir toplantı var bu toplantı şirketin kariyerini değiştirecek, ona göre iyi hazırlıklı gelin" dedi. Bende başladım çalışmaya ama o adamın gözünü her görüşümde daha kötü oluyorum bir türlü hazırlanamadın toplantıya. Toplantı günü geldi ve o adamın gözü bana bakıyordu ,çok kötü projeyide analtınca ,şirketle anlaşma bozuldu. Patron beni işten kovdu bide dava aştı bana.

Ben o kadar üzüldüm ki anlatamam. Artık bana tavırlarımdan dolayı bana deli dönmeye başlandı .Ben her gece rüyamda o adamın gözünü görmeye başladım. Kafayı yiycen çıldıracam. Her gün o adamı izlemeye başladım ne yapıyor, nereye gidiyor,nerede duruyor .Geceleri evine girip onu izledim.Birde ne göreyim adamın çok altını varmış. Bir gece karar verip adamı vuracaktım adamı baya bekledim en sonunda uyudu bende yavaşça onu öldürdüm .Bunu duyan komşu polisi aramış .Ben polisten kaçamadım. Polis beni tutukladı ve ben hapishaneye gittim.

Yorumlar

Yorum Gönder