GAMMAZ YÜREK-BERAT MERSİNLİOĞLU

Doğru! Sinirliydim, fena halde sinirliydim, hala da öyleyim ama deli olduğumu da nereden çıkarıyorsunuz? Hastalığım duyularımı keskinleştirmişti, harap etmiş ya da köreltmiş değildi. Hepsinden öte olan, keskin işitme duyusuydu. Cennetteki ve dünyadaki bütün sesleri duyuyordum. Cehennemden gelen pek çok sesi duyuyordum. Söylesenize, nasıl deli olabilirim? Dinleyin ve nasıl ustalıkla - nasıl sakince size bütün hikayemi anlatıyorum, görün.
Fikrin aklıma ilk nasıl geldiğini söylemek imkansız ama aklıma düştüğü andan itibaren beni gece gündüz rahat bırakmadı. Bir amacım yoktu. Bir arzum yoktu. Yaşlı adamı severdim. Bana hiç zararı dokunmazdı. Beni asla kırmazdı. Altınlarında da gözüm yoktu. Beni sinirlendiren… Sanırım, gözleriydi!
 Çünkü bundan tam 1 sene önce:
 Her zamanki sabah erkende uyanmıştım ve okula gitmek için hazırlanmıştım.Temiz hava almak için balkona doğru adımlar atmıştım ki birden bağrışma sesleri duydum,bende daha hızlı adımlarla balkona doğru hareket ettim fakat ben balkona gidene kadar sesler kesilmişti bende hiçbir şeye  anlam veremedim.Bende okula gitmek için hazırdım ama tam servise    giderken tekrar bağırış sesleri duydum ve bu sesler önceki seslerden daha yüksekti.Bende evime doğru bir adım atarken bi anda şoför kornaya bastı benim bi anda kafam karışmıştı ne yapacağıma karar verememiştim.En iyi seçenekte arkadaşlarımda bana kızmadan otobüse binmek olacaktı...
 Okulum bitmişti ve bende evime doğru gelmiştin.Bi anda kafamı sağ tarafa çevirdim ve o yaşlı adamı görmüştüm.Elindeki simsiyah olan büyük çöp poşetlerini çöpe atıyordu.Fakat bir terslik vardı yaşlı adam çok telaşlı ve hızlıydı.Ben bu olaya hiç bir anlam verememiştim.
İşte bu olaylardan sonra bana öyle bakmaya başladı.
 Bugün:
Bu sabah çok mutlu bir güne uyandım.Çünkü sınav haftam bitmişti.Elimi yüzümü yıkayıp balkona temiz hava almak için ilerliyorum.Birde ne göreyim sokak kedisi yaşlı adamın bahçesini kazıyor.Bian terretür ettim ama komşumum bahçesini mahfetmesine izin veremiyorum.Bende hızlı adımlarla komşumum bahçesine girdim.Bian yanlış mı yapıyormuyum diye düşünüyordum ki kedi toprağın altından bir şey çıkardı.Bu çıkardı şeyin içinde birşey mi var acaba diye düşünüyordum ve poşeti açtım.Poşetin içinden bir avuç altın çıktı.O sırada kafamda bir şey hissettim ve bayıldım.Gözlerimi açtığımda bir hastane odasında olduğumu zannettim.Fakat yaşlı adamım bodrum katındaki gizli odasındaymışım ve birden içeri yaşlı adam ve bir kadın girdi.Kadını ilk önce tanıyamadım fakat konuşamaya  başladığı zaman hatırladım ki o geçen seneki kadınmış.
  Yaşlı adama sorular surdum ve bana ne yapcaklarını sordum...
 Bana bütün planlarını anlattılar.Aslında ikili tarih eser kaçakçısı peki neden o gün kavga ettiler bunun cevabını çok merak ediyordum.Onuda anlattılar o gün beni öldürüp evimdeki değerli eşyaları çalacaklardı fakat yaşlı adam karşı çıkmış ve tartışmaya başlamışlar.Peki bana ne yapacaklar beni tekrar bayıltmışlar.Gözlerimi açtığımda bu sefer gerçekten hastanedeydim.Odama polisler geldi ve her şeyi anlattılar aslında o yaşlı adam deliydi  o kızda onun öz kızıydı kendilerini tarih eser kaçakçısı sanıyolardı ve insanları öldürüyorlardı fakat beni öldürmeyip ormana attılar.

Yorumlar

Yorum Gönder