Yazmak Bi Virüstür ~Ceren Çalışkan

Yazmak....ne zordu bizim için harfleri bir birine karıştırmamak ,doğru ve düzgün. İlk zamanlarımız, öğretmenimizin elimizden tutarak ,çizgilerin üstünden geçerek  “d”yi “b” ye karıştırmadan ...Ne güçtü bizim için peki şimdi ,şimdi ne kolay yazmak okumak .Ve şimdi size ilk kitabımı ilk yazma maceramı anlatıcam 



İlkokul 3.sınıftık herkesin zevk aldığı bi an önce o dersin başlamasını isteyen dakikalar sayılan o ders “Beden Eğitimi” benim için can sıkıntısından başka  bir şey değildi .Herkes dışarı çıkar saklambaç , voleybol ,yakan top oynardı bende sınıfta bi elimde kalem önümde yazılmayı bekleyen satırlar benim için eğlence dışardaki top sesleri değildi “yazmaktı”. Ne mi yazıyordum kendimce kafamda öyküler kurgulayıp onları yazıyordum hatta ilk öyküm “okul otobüsü” dü . Benim için kurgulamak muhteşem bir şeydi oluşturduğum karakterler bendim onlar uçurmanın üstünde yıldızlara dokunmaya çalışırken bende sanki orada yıldızlara uzanıyordum . İlerleyen zamanlarda bu yazma macerama diğer sınıf arkadaşlarım da dahil oldu onlarla daha bi keyifli oldu bu sefer tiyatro skeçleri yazıyorduk hatta teneffüslerde skeçleri oynuyorduk bile . Bu sefer yazma sadece benim için değil arkadaşlarımında tutkusu olmaya başladı artık tek eğlencemiz o skeçleri yazıp oynamaktı . 


Yani yazmak bulaşıcı bişey , yazmak ve okumak ne kadar basit olsada düşününce ne kadar değerli olduğunu anlıyoruz 



Yorumlar

  1. Bende aynen senin gibiyim. Bedenden hiç zevk almazdım.

    YanıtlaSil
  2. Yazma ve okuma sevdanı daha çok insana bulaştırman dileğiyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder