Sevgili Annem - Kerem Yavuz

 O zamanlar ilkokul 4'e giderdim. Bir gün öğretmenimiz dedi ki: çocuklar haftaya anneler günü onlar için bir mektup yazmanızı istiyorum"dedi. O an çok hoşuma gitmişti
Heyecanlı bir şekilde yazdım. Benim mektupta buydu

Sevgili Annem,
Anneler gününü içten duygularımla kutlar senin 
ellerinden öperim. Bu mektupta seni ne kadar çak sevdiğimi anlatmaya çalıştım.Anneciğim seni
çok seviyorum. Biliyorum ki cennet annelerin ayağın altındadır.Sadece ayakların altında değil senin bastığın , dokunduğun , her yer benim için 
cennettir. Seninle geçirdiğim her an beni mutlu ediyor. Bizimle çok uğraştın, yemedin yedirdin,
giymedin giydirdim,bize her şeyi öğrettin . Bu yüzden çiçeklerin en güzeline layıksın. Senin şefkatin ,sevgin,gülüşün ,her şeye değer. Senin sayende bütün zorlukları asacağıma inanıyorum.
Her an yanımda olmasanda , kalbimde seni tasıycam.Bennim annem olduğun için çok ama çok teşekkür ediyorum. Seni kalbimle seviyorum. Oğlun Kerem...

Mektup ona ulaştığında o kadar duygulandiki bana başka bir sevgiyle sarıldı ve öptü .Bende o kadar duygulandım ve yazdığım için gurur duyuyorum. İlk defa böylece mektup yazmış oldum.



Yorumlar

Yorum Gönder