KORKUTAN ÇIĞLIKLAR --- FATMA ÇAVUŞOĞLU

 Benim okuma yazma hikayem köyde başladı ve hâlâ köyde devam ediyor. İlkokulda okuma yazma zar zor öğrendim.

3.sınıftaydık bir öğretmenimiz vardı. Farklı farklı yarışmalar düzenliyordu. Bu yarışmaların içinde şiir yarışması da vardı tabii ki ama ben katılmadım.Benim yazı serüvenim biraz geç başladı.Ben ilk hikayemi 7.sınıfta yazdım Zeynep adında bir arkadaşımla birlikte. O kadar uğraşmıştık ki en iyisi bizim ki olsun diye asla unutamam. Hoca ve arkadaşlar tarafından da beğeni almıştık hatırladığım kadarıyla. Biraz korkutucu bir hikayeydi. Adı" KORKUTAN ÇIĞLIKLAR" dı. 

Bu hikaye benim yazdığım ilk hikayeydi onun yeri bende çok ayrıdır. O hikayeyi hâlâ saklıyorum.


Yorumlar

  1. Belki geliştirirsin bizler de okuma şansı yakalarız Korkutan Çığlıklar'ı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder