İlk Yazım İlk Maceram Ayşe Büşra Öztürk

 İlk yazım çok heyecanlı bir yolculuktu benim için. İlkokul üçüncü sınıftım ve okulun ilk haftası öğretmenimiz bize kartpostal vermişti ve çok güzel gözüküyordu insan üstüne yazı yazmaya kıyamazdı. Öğretmen bize herhangi bir tanıdığınıza yazı yazın demişti. Ben de çok üzülmüştüm çünkü benim yazım çok kötüdür ve o güzel kartpostala çirkin bir yazı ile yazmak hiç içimden gelmiyordu ama yazdım. Az şey yazmıştım daha çok batırmayayım diye. Ve şunları yazmıştım:

Dünyadaki bütün anneler içerisinde seni bulduğum için çok şanslıyım benim canım annem bir daha dünyaya gelirsem senin kızın olmak isterdim canım annem.

Yazmıştım benim de ilk yazı maceram buydu umarım açıkça anlatabilmişimdir.

Yorumlar

  1. İnsan yanıla yanıla bulur güzellikleri. Yanlış yapmaktan korkmamak lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder