İlk yazı maceram-Ayşe METİN

   İlkokul 2 ye gidiyordum. 15 günlük bir tatile çıkacaktık. Öğretmenimiz bu 15 günlük tatilde günlük tutmamızı istemişti. Biz merak ediyorduk günlük ne, ne yapacağız, nasıl yapacağız ? Öğretmenimiz o ders her şeyi anlattı. Biz çok heyecanlanmıştık, sabırsızlanıyorduk. Bir an önce tatil gelsin istiyorduk. 

  Arkadaşlarımızla neler yapacağımız hakkında konuşuyorduk okulda. İşte gelip çatmıştı o gün. Karnelerimizi aldık ve o gün ailemle beraber gezmeye gittik. Ertesi sabah köye gittiğimizde akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyordum. İlk yazımdı, ilk günlüğümdü... Akşam yemeğinden sonra masa başına geçtim, kafamda topladım o gün neler olduğunu, neler yaptığımı. Yazıyor yazıyor siliyordum çünkü hep bir şeyleri yazmayı unutuyordum. Çok mutlu hissediyordum yazarken. Hem tüm gün neler yaptığımı hatırlıyordum hem de kendim için bir ilki yapıyordum. 

    Yazım bitince hızlıca içeri geçip günlüğümü okuması için babama verdim.O da sevindi ve beni tebrik etti. İlk yazı deneyimim buydu ve aynı heyecanla 15 gün boyunca her akşam oturup günlüğümü yazdım. Okula dönünce öğretmenimiz hepimizin günlüğünü okuyup yıldız attı. O küçücük yıldız hepimizde birer mutluluk oluşturdu.


- Ayşe Metin

Yorumlar

Yorum Gönder