İlk Günlük Yazım-Eren Can Çokgez

 Ortaokula yeni başlamıştım,çok heyecanlıydım. Okul için kırtasiye alışverişi yapmamız gerekti ve bunun için büyük bir kırtasiyeye gitmiştik. Alışveriş yaparken günlükleri görmüştüm. Günlüğü almam için aileme rica etmiştim onlarda beni kırmamışlardı... Eve geldiğimizde günlüğü yazmak için heyecanlıydım fakat kitaplar, defterler, kalemlerin bir düzene koyulması gerekti. Günlüğü yazmam için ertesi günü beklemiştim...


Çok güzel bir pazar sabahıydı, ilk ben uyanmıştım evde. O gün çok heyecanlı olduğumdan hemen ailemi uyandırmaya başlamıştım.Uyandıklarında güzel bir kahvaltı yaptık. O gün günlüğüme güzel şeyler yazmak istediğim için güzel bir gün geçirmeyi istemiştim.O gün harika zaman geçirdik ve eve geldik. Sıra en heyecanlı kısımdaydı "Günlüğü Yazmak"...


Akşam odama geçip günlüğümün kilidini açtım ve o gün yaşadıklarımı aklımdan geçirdim. Hayal ederken yanaklarımın ağrıdığını hissettim. İşte anladım ki yazma vakti gelmişti... Güzelce günlüğümü yazdıktan sonra kilitledim ve yarını sabırsızlıkla bekledim...


İşte yazı yazma sevgim böyle başladı, 7.sınıfta ise hikaye yazmaya başlamıştım fakat yazdığım konuyla ilgili pek araştırma yapmadığım için yanlış bilgi veririm düşüncesiyle yazmayı bıraktım... Hikaye yazmayı da çok özledim... 

Yorumlar

  1. Yazmak özgürlüktür. Kimse kelimelerinizin hesabını soramaz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder