İlk Günlüğüm~Rüya Ecrin Kara

Doğruyu söylemek gerekirse yazmakta pek iyi değilimdir.Bunu farkettiğim andan itibaren neden yazmakta da iyi olmadığımı düşündüm.
Bu bir yetenek miydi?Evet bence bu bir yetenekti... Ama olsun dedim.Bu yüzden 
Yazımı geliştirmek amacıyla bir günlük tutmaya karar verdim. 

İşte ilk günlüğümdeki ilk yazım: 
 09.07.2016
Sevgili günlük,
Bugün kuzenim memleketine yani Kayseriye gitti.
Erkenden uyandım,üstümü giydim.kahvaltıda sucuklu omlet yedim.Uzun süredir görmediğim arkadaşlarım beni çağırıyordu,ben de gitmeye karar verdim.Tam giderken etrafımızı köpekler sardı(malum köydeyiz)ama şansımıza yavaş bir şekilde geliyorlardı ki rahatça geçebildik sonra ip atladık,saklambaç oynayacakken nedense vazgeçtik sonra oyunlar oynadım ve bizim evden test aldık ve çözdük.Gine oynadık birden tokamın saçımdan düştüğünü farkettim.Aramaya gittik bizim evde hiç kimse yoktu.karşıya bakalım dedik(Anneannemin evi oluyor :) Annem yemek ye dedi.yemeğimi yedim oraya geçtim. Onlar yemeklerini yerken ben kedi gördüm,yanına ekmek attım o sırada annem beni çağırdı çarşıya gidiyor muşuz çarşıda buzdolabı seçtik ve en güzel tarafı bir günlük seçmemdi.

Günlüğüme ilk yazdığım yazı buydu.En son yazdığım günlük yazısı ile karşılaştırdım,ne kadar çok yazım hatası ve noktalama işareti yanlışı yaptığımı fark ettim.Aslında yazı stiliminde değişmişti,yeni yazım bana daha güzel gelmişti.Kendimi geliştirdiğimi düşündüm amacıma ulaştığım için mutluyum.

     İlk yazım olduğu için anlatım bozuklukları olmuş ama olsun umarım beğenmişsinizdir:)☺
 
   

Yorumlar

Yorum Gönder