İlk Günlüğüm-Rüveyda Dikmen

 İlk günlüğümü yazdığımda henüz birinci sınıftaydım . Günlük yazmam ilkokul öğretmenim sayesinde olmuştu.

O gün karne günüydü ilk karnemi alacaktım bu yüzden heyecanlıydım . öğretmenimiz karnelerimizin yanında bizlere hediye olarak günlük vermişti ilk defa günlük yazacağım için heyecanlanmıştım.Karnemi alıp eve gittiğimde hemen akşam olmasını istiyordum bildiğim kadarıyla akşam yazılıyordu ve o gün başından geçenleri anlatıyordun akşam olduğunda hemen günlüğümü alıp yazmaya başladım. 

İlk sayfamda şunları yazmıştım:

Sevgili Günlük              14.06.2013

Bugün bir yandan üzülüyorum bir yandan ise mutluyum üzülmemin nedeni öğretmenim ve arkadaşlarımdan ayrılmam sevincim ise şu yüzden okulum tatile girdi ve iki hafta sürecek bir tatilim var . Ama tatilde sanırım çok boş olamayacağım öğretmenimiz birçok ödev verdi onları yapmam gerekecek . Neyse bugünlük bu kadar yeter yarın görüşürüz . 

İlk sayfam böyle olmuştu. Ogün bugündür hâlâ yazmaya devam ediyorum günlüğüme.Bu günlük hiç unutamayacağım bir hediye olmuştu bana İlk günlüğüme yazma hikayem böyle . Bu  yazımda sizlerle bunu paylaşmak istedim umarım beğenmişsinizdir


Rüveyda DİKMEN

 


Yorumlar

Yorum Gönder