Eski Bir Hafta Sonu - Asel Arıkan

 Aslında yazmayı sevmem ve beceremem ama herkes yazmaya ilk başladığında bir günlük tutmuştur. Bende eski günlüğümden bir yazı paylaşacağım.

 Sevgili günlüğüm ;

  Okuldan gerçekten bıktım bir sürü ödev veriyorlar parka gidemeden hava kararıyor ve sinirlerim bozuluyor. Neyseki hafta sonu geldi ama annem köye gideceğiz hazırlan dedi of köye gitmek istemiyorum ama mutlu olmalıyım yoksa anneannem üzülür. 

 Köye geldik yolculuk uzun sürdü, burda hava soğuk sobayı yakmaya çalışıyorlar biz de o sırada yemek yapıyoruz gelirken köfte aldık gerçekten çok güzel ama 3 tane yiyince midem ağrıyor. Kuzenlerim de geldi oyun oynayacağız ama hep biri sorun çıkartıyor bende bıraktım küstüler. Köye gelmenin güzel yanı harçlıklar anneannem 100 tl dayım 50 tl verdi annemlere göstermesem iyi olur yoksa benden alırlar.

  Neyse benim uykum geldi yatıyorum sonra yine yazarım güle güle.


Yorumlar

Yorum Gönder