"Sadece Bir Proje" Goncagül Seis

 Okuma ve yazmaya 1. Sınıfta başlamıştım okumayı seviyordum ama yazmayı pek sevmezdim o zamanlar, yinede sevmem ama neyse ben hikayeme başlıyayım..

Dediğim gibi 1. Sınıfta okumayı ve yazmayı öğrendim okudugum kitaplar hala duruyor ama yazdığım şeyler nerde onlar hakkında hiç bir fikrim  yok neyse 2. Sınıfın yarıları gibi öğretmenim bize proje verecekti ve bunun için kuraya başvurdu herkes bi kutunun içinde yazan kağıtlardan bi tanesini seçecek ve onda ne yazıyorsa onu yapacaktı ben gittim ve çektim bir kağıt ve hiç istemedigim bir sey çikti bir kitabı okuyacaktim sonrada özetini çıkaracaktım. 

Bu benim için zor bi ödevdi ama neyseki öğretmenim kitabi kendim seçmeme izin verdi bende tabi gidip en ince kitabı seçmistim ama tabiki öğretmenim bunu kabul etmedi ve yine kura yaptı gözlerim kapalı bir şekilde bana bi kitap seçtirdi ve kalın bi kitap gibi gelmişti gözüme ama yapçak bisey yoktu ben seçmistim sonuçta      kitabı aldım ve eve gittim okumaya basladim kitabin adı "ALTIN YUMURTLAYAN TAVUKTU" ve kitap baya ilgimi çekmişti  farklı bi kitaptı.Neyse kitabı okudum bitirdim sıra özeti çıkarmaya gelmiştı ben ve yazı yazmak ama başladım yazmaya 1 2 gün içinde bitirdim özeti ama bunda bi arkadasimin çok yardımı olmustu oda şöyle kitabı okurken bana önemli olan yerlerin altini çiz özeti yazarken işine yarar demisti ve öylede oldu o olmasa kitabın yarısını yazardım herhalde sonraki gün ödevimi öğretmenime verdim ben okuyim yarın sana söylerim demisti hemen okusaydı keşke merak etmistim çünkü, sonra yarın oldu ve öğretmenim sınıfta ödevini getirenler hakkında ödevleri hakkında konuşacaktı söyledi birkaç kisiyi ve sıra bana gelmisti heycanlanmistım ama o kadar da uğraşmıstim beğenecegine emindim ve öylede oldu öğretmenim ödevimi beğendi ve bana 100 verdi  mutlu olmustum ve bunun ardından öğretmenim kitabı bana hediye etti ama yazımı vermedi bende sormadım.

Zaten ondan sonrada yıl bitiyor derken 3. Sınıfı başka bi okulda okumam gerekti 1 ve 2 de köy okulundaydim ve meğersem öğretmenim annemlerle konuşmustu çarşıda bi okula gitsin diye öylede oldu. 

.

.

.

Benim ilk yazı hikayem böyle o öğretmenimin verdigi "ALTIN YUMURTLAYAN TAVUK "kitabı bende ve ne kadar 2. Sınıf kitabıda olsada  canım sıkılınca onu açıp okuyorum.

Yazım nasıl oldu bilmiyorum ama beğenirsiniz umuyorum.

Yorumlar

  1. Yazıyla aran gayet iyi bence. İyi olmasaydı böyle bir metin yazamazdın.

    YanıtlaSil
  2. Kitap aynı kitap. Değişen sensin. Altın Yumurtlayan Tavuk'ta kaç tane Goncagül var kim bilir?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder